A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment (2016)


Hagger, M., Sultan, S., Hardcastle, S. J., Reeve, J., Patall, E. A., Fraser, B., . . . , & Chatzisarantis, N. L. D. (2016). Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment. Learning and Individual Differences, 45, 166-175. doi:10.1016/j.lindif.2015.11.017


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hagger, Martin; Sultan, Sarwat; Hardcastle, Sarah J.; Reeve, Johnmarshall; Patall, Erika A.; Fraser, Barry; Hamilton, Kyra; Chatzisarantis, Nikos L.D.

Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences

ISSN: 1041-6080

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 45

Lehden numero: 0

Artikkelin sivunumerot: 166-175

Kustantaja: Elsevier Inc.

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.11.017

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: Lehdellä vain volyyminumerointi.


Vapaat asiasanat: trans-contextual model; autonomous motivation; theoretical integration; self-determination theory; theory of planned behavior


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 18:46