A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment (2016)
Hagger, M., Sultan, S., Hardcastle, S. J., Reeve, J., Patall, E. A., Fraser, B., Hamilton, K., & Chatzisarantis, N. L. (2016). Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment. Learning and Individual Differences, 45, 166-175. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.11.017
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hagger, Martin; Sultan, Sarwat; Hardcastle, Sarah J.; Reeve, Johnmarshall; Patall, Erika A.; Fraser, Barry; Hamilton, Kyra; Chatzisarantis, Nikos L.D.
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 45
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 166-175
Kustantaja: Elsevier Inc.
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.11.017
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Lehdellä vain volyyminumerointi.
Vapaat asiasanat: trans-contextual model; autonomous motivation; theoretical integration; self-determination theory; theory of planned behavior
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 2