A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment (2016)


Hagger, M., Sultan, S., Hardcastle, S. J., Reeve, J., Patall, E. A., Fraser, B., Hamilton, K., & Chatzisarantis, N. L. (2016). Applying the integrated trans-contextual model to mathematics activities in the classroom and homework behavior and attainment. Learning and Individual Differences, 45, 166-175. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.11.017


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hagger, Martin; Sultan, Sarwat; Hardcastle, Sarah J.; Reeve, Johnmarshall; Patall, Erika A.; Fraser, Barry; Hamilton, Kyra; Chatzisarantis, Nikos L.D.

Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences

ISSN: 1041-6080

eISSN: 1873-3425

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 45

Lehden numero: 0

Artikkelin sivunumerot: 166-175

Kustantaja: Elsevier Inc.

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2015.11.017

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Lisätietoja: Lehdellä vain volyyminumerointi.


Vapaat asiasanat: trans-contextual model; autonomous motivation; theoretical integration; self-determination theory; theory of planned behavior


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 16:20