A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
How do brand personality, identification, and relationship length drive loyalty in sports? (2016)


Karjaluoto, H., Munnukka, J., & Salmi, M. (2016). How do brand personality, identification, and relationship length drive loyalty in sports?. Journal of Service Theory and Practice, 26(1), 50-71. https://doi.org/10.1108/JSTP-09-2014-0206


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKarjaluoto, Heikki; Munnukka, Juha; Salmi, Milja

Lehti tai sarjaJournal of Service Theory and Practice

ISSN2055-6225

eISSN2055-6233

Julkaisuvuosi2016

Volyymi26

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot50-71

KustantajaEmerald

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/JSTP-09-2014-0206

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48357


YSO-asiasanaturheilumarkkinointibränditpersoonallisuus

Vapaat asiasanatsports marketing; partial least squares; fan identification; fan loyality; sport brands


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:18