A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
How do brand personality, identification, and relationship length drive loyalty in sports? (2016)
Karjaluoto, H., Munnukka, J., & Salmi, M. (2016). How do brand personality, identification, and relationship length drive loyalty in sports?. Journal of Service Theory and Practice, 26(1), 50-71. https://doi.org/10.1108/JSTP-09-2014-0206
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Karjaluoto, Heikki; Munnukka, Juha; Salmi, Milja
Lehti tai sarja: Journal of Service Theory and Practice
ISSN: 2055-6225
eISSN: 2055-6233
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 26
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 50-71
Kustantaja: Emerald
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/JSTP-09-2014-0206
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48357
YSO-asiasanat: urheilu; markkinointi; brändit; persoonallisuus
Vapaat asiasanat: sports marketing; partial least squares; fan identification; fan loyality; sport brands
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1