A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom (2016)


Niemi, K. (2016). ‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom. Learning, Culture and Social Interaction, 9, 68-79. https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2016.02.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNiemi, Kreeta

Lehti tai sarjaLearning, Culture and Social Interaction

ISSN2210-6561

eISSN2210-657X

Julkaisuvuosi2016

Volyymi9

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot68-79

KustantajaElsevier BV

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lcsi.2016.02.002

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkeskustelunanalyysiintersubjektiivisuus

Vapaat asiasanatclassroom peer interaction; children; morality; multisemiotic interaction; sociocultural theory; frame


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 14:53