A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom (2016)


Niemi, K. (2016). ‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom. Learning, Culture and Social Interaction, 9, 68-79. doi:10.1016/j.lcsi.2016.02.002


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niemi, Kreeta

Lehti tai sarja: Learning, Culture and Social Interaction

ISSN: 2210-6561

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 9

Lehden numero: 0

Artikkelin sivunumerot: 68-79

Kustantaja: Elsevier BV

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2016.02.002

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin


YSO-asiasanat: keskustelunanalyysi; intersubjektiivisuus

Vapaat asiasanat: classroom peer interaction; children; morality; multisemiotic interaction; sociocultural theory; frame


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 19:25