A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom (2016)
Niemi, K. (2016). ‘Because I point to myself as the hog’ : interactional achievement of moral decisions in a classroom. Learning, Culture and Social Interaction, 9, 68-79. https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2016.02.002
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niemi, Kreeta
Lehti tai sarja: Learning, Culture and Social Interaction
ISSN: 2210-6561
eISSN: 2210-657X
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 9
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 68-79
Kustantaja: Elsevier BV
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2016.02.002
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: keskustelunanalyysi; intersubjektiivisuus
Vapaat asiasanat: classroom peer interaction; children; morality; multisemiotic interaction; sociocultural theory; frame
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1