A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
An analysis of English teachers’ self-efficacy in relation to SEN and disability and its implications in a changing SEN policy context (2016)
Ekins, A., Savolainen, H., & Engelbrecht, P. (2016). An analysis of English teachers’ self-efficacy in relation to SEN and disability and its implications in a changing SEN policy context. European Journal of Special Needs Education, 31(2), 236-249. https://doi.org/10.1080/08856257.2016.1141510
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ekins, Alison; Savolainen, Hannu; Engelbrecht, Petra
Lehti tai sarja: European Journal of Special Needs Education
ISSN: 0885-6257
eISSN: 1469-591X
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 31
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 236-249
Kustantaja: Routledge; National Foundation for Educational Research
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/08856257.2016.1141510
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: omatoimisuus
Vapaat asiasanat: inclusive education; special educational needs (SEN)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1