A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
An analysis of English teachers’ self-efficacy in relation to SEN and disability and its implications in a changing SEN policy context (2016)


Ekins, A., Savolainen, H., & Engelbrecht, P. (2016). An analysis of English teachers’ self-efficacy in relation to SEN and disability and its implications in a changing SEN policy context. European Journal of Special Needs Education, 31(2), 236-249. https://doi.org/10.1080/08856257.2016.1141510


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatEkins, Alison; Savolainen, Hannu; Engelbrecht, Petra

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Special Needs Education

ISSN0885-6257

eISSN1469-591X

Julkaisuvuosi2016

Volyymi31

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot236-249

KustantajaRoutledge; National Foundation for Educational Research

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/08856257.2016.1141510

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatomatoimisuus

Vapaat asiasanatinclusive education; special educational needs (SEN)


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 14:57