A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Validating the early childhood classroom observation measure in first and third grade classrooms (2017)
Tang, X., Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Kikas, E., Muotka, J., & Nurmi, J.-E. (2017). Validating the early childhood classroom observation measure in first and third grade classrooms. Scandinavian Journal of Educational Research, 61(3), 275-294. https://doi.org/10.1080/00313831.2015.1120237
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tang, Xin; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Kikas, Eve; Muotka, Joona; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN: 0031-3831
eISSN: 1470-1170
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 61
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 275-294
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00313831.2015.1120237
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53531
Vapaat asiasanat: teaching practice; child-centred classroom; teacher-directed classroom; child-dominated classroom; primary education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2