A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Validating the early childhood classroom observation measure in first and third grade classrooms (2017)


Tang, X., Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Kikas, E., Muotka, J., & Nurmi, J.-E. (2017). Validating the early childhood classroom observation measure in first and third grade classrooms. Scandinavian Journal of Educational Research, 61(3), 275-294. https://doi.org/10.1080/00313831.2015.1120237


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTang, Xin; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Kikas, Eve; Muotka, Joona; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaScandinavian Journal of Educational Research

ISSN0031-3831

eISSN1470-1170

Julkaisuvuosi2017

Volyymi61

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot275-294

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00313831.2015.1120237

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53531


Vapaat asiasanatteaching practice; child-centred classroom; teacher-directed classroom; child-dominated classroom; primary education


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:21