A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States (2016)


Sabour, N., Pillai, D., Gistri, G., & Balasubramanian, S. K. (2016). Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States. International Journal of Advertising, 35(2), 362-387. https://doi.org/10.1080/02650487.2015.1031205


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSabour, Nadia; Pillai, Deepa; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, Siva K.

Lehti tai sarjaInternational Journal of Advertising

ISSN0265-0487

eISSN1759-3948

Julkaisuvuosi2016

Volyymi35

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot362-387

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/02650487.2015.1031205

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanattuotesijoittelumainontaasenteetkulttuurienvälinen tutkimus

Vapaat asiasanatbrand placement; measurement invariance


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 15:04