A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States (2016)
Sabour, N., Pillai, D., Gistri, G., & Balasubramanian, S. K. (2016). Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States. International Journal of Advertising, 35(2), 362-387. https://doi.org/10.1080/02650487.2015.1031205
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Sabour, Nadia; Pillai, Deepa; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, Siva K.
Lehti tai sarja: International Journal of Advertising
ISSN: 0265-0487
eISSN: 1759-3948
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 35
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 362-387
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/02650487.2015.1031205
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: tuotesijoittelu; mainonta; asenteet; kulttuurienvälinen tutkimus
Vapaat asiasanat: brand placement; measurement invariance
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1