A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Developing social competence and other generic skills in teacher education : applying the model of integrative pedagogy (2016)


Tynjälä, P., Virtanen, A., Klemola, U., Kostiainen, E., & Rasku-Puttonen, H. (2016). Developing social competence and other generic skills in teacher education : applying the model of integrative pedagogy. European Journal of Teacher Education, 39(3), 368-387. https://doi.org/10.1080/02619768.2016.1171314


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTynjälä, Päivi; Virtanen, Anne; Klemola, Ulla; Kostiainen, Emma; Rasku-Puttonen, Helena

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Teacher Education

ISSN0261-9768

eISSN1469-5928

Julkaisuvuosi2016

Volyymi39

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot368-387

KustantajaRoutledge; Association for Teacher Education in Europe

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/02619768.2016.1171314

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51034


YSO-asiasanatsosiaalinen vuorovaikutussosiaaliset taidot

Vapaat asiasanatsocial competence; teacher education; integrative pedagogy


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:45