A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Developing social competence and other generic skills in teacher education : applying the model of integrative pedagogy (2016)
Tynjälä, P., Virtanen, A., Klemola, U., Kostiainen, E., & Rasku-Puttonen, H. (2016). Developing social competence and other generic skills in teacher education : applying the model of integrative pedagogy. European Journal of Teacher Education, 39(3), 368-387. https://doi.org/10.1080/02619768.2016.1171314
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tynjälä, Päivi; Virtanen, Anne; Klemola, Ulla; Kostiainen, Emma; Rasku-Puttonen, Helena
Lehti tai sarja: European Journal of Teacher Education
ISSN: 0261-9768
eISSN: 1469-5928
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 39
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 368-387
Kustantaja: Routledge; Association for Teacher Education in Europe
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/02619768.2016.1171314
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51034
YSO-asiasanat: sosiaalinen vuorovaikutus; sosiaaliset taidot
Vapaat asiasanat: social competence; teacher education; integrative pedagogy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 2