A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of parents' and teachers' beliefs in children's self-concept development (2016)


Pesu, L., Viljaranta, J., & Aunola, K. (2016). The role of parents' and teachers' beliefs in children's self-concept development. Journal of Applied Developmental Psychology, 44(May-June), 63-71. https://doi.org/10.1016/j.appdev.2016.03.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPesu, Laura; Viljaranta, Jaana; Aunola, Kaisa

Lehti tai sarjaJournal of Applied Developmental Psychology

ISSN0193-3973

eISSN1873-7900

Julkaisuvuosi2016

Volyymi44

Lehden numeroMay-June

Artikkelin sivunumerot63-71

KustantajaPergamon Press

KustannuspaikkaKidlington

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.appdev.2016.03.001

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50057


Vapaat asiasanatself-concept of ability; first grade; teacher's beliefs; mother's beliefs; father's beliefs


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:54