A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of parents' and teachers' beliefs in children's self-concept development (2016)
Pesu, L., Viljaranta, J., & Aunola, K. (2016). The role of parents' and teachers' beliefs in children's self-concept development. Journal of Applied Developmental Psychology, 44(May-June), 63-71. https://doi.org/10.1016/j.appdev.2016.03.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pesu, Laura; Viljaranta, Jaana; Aunola, Kaisa
Lehti tai sarja: Journal of Applied Developmental Psychology
ISSN: 0193-3973
eISSN: 1873-7900
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 44
Lehden numero: May-June
Artikkelin sivunumerot: 63-71
Kustantaja: Pergamon Press
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.appdev.2016.03.001
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50057
Vapaat asiasanat: self-concept of ability; first grade; teacher's beliefs; mother's beliefs; father's beliefs
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1