A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection (2016)
Khriyenko, O. (2016). Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection. In T. A. Majchrzak, P. Traverso, V. Monfort, & K.-H. Krempels (Eds.), WEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2 (pp. 196-203). SCITEPRESS. https://doi.org/10.5220/0005793901960203
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Khriyenko, Oleksiy
Emojulkaisu: WEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2
Emojulkaisun toimittajat: Majchrzak, Tim A.; Traverso, Paolo; Monfort, Valérie; Krempels, Karl-Heinz
ISBN: 978-989-758-186-1
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 196-203
Kustantaja: SCITEPRESS
Kustannuspaikka: Setúbal
Julkaisumaa: Portugali
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5220/0005793901960203
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49741
Lisätietoja: 12th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2016; Rome, Italy; 23-25 April 2016.
Vapaat asiasanat: structured feedback collection; triple generation support; semantic customer feedback; semantic personalization; product customization; customer analytics
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 0