A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection (2016)


Khriyenko, O. (2016). Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection. In T. A. Majchrzak, P. Traverso, V. Monfort, & K.-H. Krempels (Eds.), WEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2 (pp. 196-203). SCITEPRESS. https://doi.org/10.5220/0005793901960203


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKhriyenko, Oleksiy

EmojulkaisuWEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2

Emojulkaisun toimittajatMajchrzak, Tim A.; Traverso, Paolo; Monfort, Valérie; Krempels, Karl-Heinz

ISBN978-989-758-186-1

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot196-203

KustantajaSCITEPRESS

KustannuspaikkaSetúbal

JulkaisumaaPortugali

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5220/0005793901960203

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49741

Lisätietoja12th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2016; Rome, Italy; 23-25 April 2016.


Vapaat asiasanatstructured feedback collection; triple generation support; semantic customer feedback; semantic personalization; product customization; customer analytics


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 19:37