A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection (2016)


Khriyenko, O. (2016). Customer Perception Driven Product Evolution : Facilitation of Structured Feedback Collection. In T. A. Majchrzak, P. Traverso, V. Monfort, & K.-H. Krempels (Eds.), WEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2 (pp. 196-203). Setúbal: SCITEPRESS. doi:10.5220/0005793901960203


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Khriyenko, Oleksiy

Emojulkaisu: WEBIST 2016 : Proceedings of the 12th International conference on web information systems and technologies. Volume 2

Emojulkaisun toimittajat: Majchrzak, Tim A.; Traverso, Paolo; Monfort, Valérie; Krempels, Karl-Heinz

ISBN: 978-989-758-186-1

Julkaisuvuosi: 2016

Artikkelin sivunumerot: 196-203

Kustantaja: SCITEPRESS

Kustannuspaikka: Setúbal

Julkaisumaa: Portugali

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.5220/0005793901960203

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49741

Lisätietoja: 12th International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2016; Rome, Italy; 23-25 April 2016.


Vapaat asiasanat: structured feedback collection; triple generation support; semantic customer feedback; semantic personalization; product customization; customer analytics


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 0


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:16