A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dynamic assessment of word derivational knowledge: Tracing the development of a learner (2016)


Leontjev, D. (2016). Dynamic assessment of word derivational knowledge: Tracing the development of a learner. Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat, 12, 141-160. https://doi.org/10.5128/ERYa12.09


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leontjev, Dmitri

Lehti tai sarja: Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat

ISSN: 1736-2563

eISSN: 2228-0677

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 12

Lehden numero: 0

Artikkelin sivunumerot: 141-160

Kustantaja: Eesti Rakenduslingvistika Uhing

Kustannuspaikka: Tallinna

Julkaisumaa: Viro

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.5128/ERYa12.09

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49996

Lisätietoja: Estonian Papers in Applied Linguistics.


Vapaat asiasanat: L2 learning; sociocultural theory; mediation; inferencing strategies; knowledge sources; self-regulation; English


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2022-25-11 klo 01:02