G5 Artikkeliväitöskirja
ICAnDoiT : the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners (2016)


Leontjev, D. (2016). ICAnDoiT : the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in humanities, 284. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6586-0


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeontjev, Dmitri

ISBN978-951-39-6585-3

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in humanities

ISSN1459-4323

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero284

Kirjan kokonaissivumäärä152

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6586-0

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6586-0

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. ICAnDoiT : tietokoneella annetun adaptiivisen korjaavan palautteen vaikutus L2 englannin oppijoihin. Julkaistu myös verkkoaineistona.


YSO-asiasanattietokoneavusteinen opetusoppimisprosessikielitaitooppimiskokemuksetpalautevuorovaikutussosiokulttuuriset tekijätkäsityksetuskomukset

Vapaat asiasanatkielet; dynaaminen arviointi; korjaava palaute; sosiokulttuurinen teoria; englanti toisena kielenä; englanti vieraana kielenä


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 18:40