A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation (2016)


Kari, T., Piippo, J., Frank, L., Makkonen, M., & Moilanen, P. (2016). To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation. In J. Versendaal, C. Kittl, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy" (pp. 393-405). Kranj: Moderna organizacija. http://aisel.aisnet.org/bled2016/20


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kari, Tuomas; Piippo, Jenni; Frank, Lauri; Makkonen, Markus; Moilanen, Panu

Emojulkaisu: BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy"

Emojulkaisun toimittajat: Versendaal, Johan; Kittl, C.; Pucihar, Andreja; Borstnar, Mirjana Kljajic

Konferenssi:

  • Bled eConference

ISBN: 978-961-232-287-8

Julkaisuvuosi: 2016

Artikkelin sivunumerot: 393-405

Artikkelinumero: 20

Kustantaja: Moderna organizacija

Kustannuspaikka: Kranj

Julkaisumaa: Slovenia

Julkaisun kieli: englanti

Pysyvä verkko-osoite: http://aisel.aisnet.org/bled2016/20

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51080

Lisätietoja: The 29th Bled eConference "Digital economy", 19.-22.6.2016 Bled, Slovenia.


YSO-asiasanat: pelillistäminen; liikuntateknologia

Vapaat asiasanat: exercise application; eHealth motivation; process of gamification; experience of gamification


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:18