A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation (2016)


Kari, T., Piippo, J., Frank, L., Makkonen, M., & Moilanen, P. (2016). To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation. In J. Versendaal, C. Kittl, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy" (pp. 393-405). Moderna organizacija. http://aisel.aisnet.org/bled2016/20


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKari, Tuomas; Piippo, Jenni; Frank, Lauri; Makkonen, Markus; Moilanen, Panu

EmojulkaisuBLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy"

Emojulkaisun toimittajatVersendaal, Johan; Kittl, C.; Pucihar, Andreja; Borstnar, Mirjana Kljajic

Konferenssi:

  • Bled eConference

ISBN978-961-232-287-8

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot393-405

Artikkelinumero20

KustantajaModerna organizacija

KustannuspaikkaKranj

JulkaisumaaSlovenia

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://aisel.aisnet.org/bled2016/20

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51080

LisätietojaThe 29th Bled eConference "Digital economy", 19.-22.6.2016 Bled, Slovenia.


YSO-asiasanatpelillistäminenliikuntateknologia

Vapaat asiasanatexercise application; eHealth motivation; process of gamification; experience of gamification


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 17:46