A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation (2016)
Kari, T., Piippo, J., Frank, L., Makkonen, M., & Moilanen, P. (2016). To Gamify or Not to Gamify? : Gamification in Exercise Applications and Its Role in Impacting Exercise Motivation. In J. Versendaal, C. Kittl, A. Pucihar, & M. K. Borstnar (Eds.), BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy" (pp. 393-405). Moderna organizacija. http://aisel.aisnet.org/bled2016/20
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kari, Tuomas; Piippo, Jenni; Frank, Lauri; Makkonen, Markus; Moilanen, Panu
Emojulkaisu: BLED 2016 : Proceedings of the 29th Bled eConference "Digital Economy"
Emojulkaisun toimittajat: Versendaal, Johan; Kittl, C.; Pucihar, Andreja; Borstnar, Mirjana Kljajic
Konferenssi:
- Bled eConference
ISBN: 978-961-232-287-8
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 393-405
Artikkelinumero: 20
Kustantaja: Moderna organizacija
Kustannuspaikka: Kranj
Julkaisumaa: Slovenia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://aisel.aisnet.org/bled2016/20
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51080
Lisätietoja: The 29th Bled eConference "Digital economy", 19.-22.6.2016 Bled, Slovenia.
YSO-asiasanat: pelillistäminen; liikuntateknologia
Vapaat asiasanat: exercise application; eHealth motivation; process of gamification; experience of gamification
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2016
JUFO-taso: 1