A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Overcoming acculturation: physical education recruits' experiences of an alternative pedagogical approach to games teaching (2016)
Moy, B., Renshaw, I., Davids, K., & Brymer, E. (2016). Overcoming acculturation: physical education recruits' experiences of an alternative pedagogical approach to games teaching. Physical Education and Sport Pedagogy, 21(4), 386-406. https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1017455
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Moy, Brendan; Renshaw, Ian; Davids, Keith; Brymer, Eric
Lehti tai sarja: Physical Education and Sport Pedagogy
ISSN: 1740-8989
eISSN: 1742-5786
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 21
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 386-406
Kustantaja: Routledge; Association for Physical Education
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1017455
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: FiDiPro Programme.
YSO-asiasanat: akkulturaatio
Vapaat asiasanat: physical education; physical education teacher education; nonlinear pedagogy; constraints-led approach
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1