A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Overcoming acculturation: physical education recruits' experiences of an alternative pedagogical approach to games teaching (2016)


Moy, B., Renshaw, I., Davids, K., & Brymer, E. (2016). Overcoming acculturation: physical education recruits' experiences of an alternative pedagogical approach to games teaching. Physical Education and Sport Pedagogy, 21(4), 386-406. https://doi.org/10.1080/17408989.2015.1017455


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMoy, Brendan; Renshaw, Ian; Davids, Keith; Brymer, Eric

Lehti tai sarjaPhysical Education and Sport Pedagogy

ISSN1740-8989

eISSN1742-5786

Julkaisuvuosi2016

Volyymi21

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot386-406

KustantajaRoutledge; Association for Physical Education

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/17408989.2015.1017455

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaFiDiPro Programme.


YSO-asiasanatakkulturaatio

Vapaat asiasanatphysical education; physical education teacher education; nonlinear pedagogy; constraints-led approach


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-10-05 klo 00:07