A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dark and bright sides of thriving : school burnout and engagement in the Finnish context (2017)


Salmela-Aro, K. (2017). Dark and bright sides of thriving : school burnout and engagement in the Finnish context. European Journal of Developmental Psychology, 14(3), 337-349. https://doi.org/10.1080/17405629.2016.1207517


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalmela-Aro, Katariina

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Developmental Psychology

ISSN1740-5629

eISSN1740-5610

Julkaisuvuosi2017

Volyymi14

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot337-349

KustantajaPsychology Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/17405629.2016.1207517

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanatschool burnout; school engagement; demands-resources; stage-environment fit; person-oriented; social context


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 16:32