A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dark and bright sides of thriving : school burnout and engagement in the Finnish context (2017)
Salmela-Aro, K. (2017). Dark and bright sides of thriving : school burnout and engagement in the Finnish context. European Journal of Developmental Psychology, 14(3), 337-349. https://doi.org/10.1080/17405629.2016.1207517
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salmela-Aro, Katariina
Lehti tai sarja: European Journal of Developmental Psychology
ISSN: 1740-5629
eISSN: 1740-5610
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 14
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 337-349
Kustantaja: Psychology Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/17405629.2016.1207517
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: school burnout; school engagement; demands-resources; stage-environment fit; person-oriented; social context
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Tulevaisuuden oppimistaidot: Pitkittäistutkimus kansainvälisessä kontekstissa
- Salmela-Aro, Katariina
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1