A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A Firm’s Activity in Social Media and Its Relationship with Corporate Reputation and Firm Performance (2016)


Karjaluoto, H., Mäkinen, H., & Järvinen, J. (2016). A Firm’s Activity in Social Media and Its Relationship with Corporate Reputation and Firm Performance. In F. D'Ascenzo, M. Magni, A. Lazazzara, & S. Za (Eds.), Blurring the Boundaries Through Digital Innovation : Individual, Organizational, and Societal Challenges (pp. 161-172). Springer International Publishing. Lecture Notes in Information Systems and Organisation, 19. https://doi.org/10.1007/978-3-319-38974-5_13


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Karjaluoto, Heikki; Mäkinen, Hanna; Järvinen, Joel

Emojulkaisu: Blurring the Boundaries Through Digital Innovation : Individual, Organizational, and Societal Challenges

Emojulkaisun toimittajat: D'Ascenzo, Fabrizio; Magni, Massimo; Lazazzara, Alessandra; Za, Stefano

ISBN: 978-3-319-38973-8

Lehti tai sarja: Lecture Notes in Information Systems and Organisation

ISSN: 2195-4968

eISSN: 2195-4976

Julkaisuvuosi: 2016

Sarjan numero: 19

Artikkelin sivunumerot: 161-172

Kustantaja: Springer International Publishing

Julkaisumaa: Sveitsi

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-38974-5_13

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: asiakasuskollisuus

Vapaat asiasanat: social media activity; corporate reputation; firm performance


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 07:06