A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Building teacher identity through the process of positioning (2016)


Arvaja, M. (2016). Building teacher identity through the process of positioning. Teaching and Teacher Education, 59(October), 392-402. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.07.024


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatArvaja, Maarit

Lehti tai sarjaTeaching and Teacher Education

ISSN0742-051X

eISSN1879-2480

Julkaisuvuosi2016

Volyymi59

Lehden numeroOctober

Artikkelin sivunumerot392-402

KustantajaPergamon

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.tate.2016.07.024

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51959


YSO-asiasanatopettajatidentiteetti

Vapaat asiasanatteacher identity; narrative identity construction; dialogical self; positioning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:31