A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Building teacher identity through the process of positioning (2016)
Arvaja, M. (2016). Building teacher identity through the process of positioning. Teaching and Teacher Education, 59(October), 392-402. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.07.024
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Arvaja, Maarit
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 59
Lehden numero: October
Artikkelin sivunumerot: 392-402
Kustantaja: Pergamon
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.07.024
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51959
YSO-asiasanat: opettajat; identiteetti
Vapaat asiasanat: teacher identity; narrative identity construction; dialogical self; positioning
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 2