A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Edusemiotics of meaningful learning experience : Revisiting Kant’s pedagogical paradox and Greimas’ semiotic square (2016)


Kukkola, J. E., & Pikkarainen, E. (2016). Edusemiotics of meaningful learning experience : Revisiting Kant’s pedagogical paradox and Greimas’ semiotic square. Semiotica, 2016(212), 199-217. https://doi.org/10.1515/sem-2016-0124


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKukkola, Jani Elias; Pikkarainen, Eetu

Lehti tai sarjaSemiotica

ISSN0037-1998

eISSN1613-3692

Julkaisuvuosi2016

Volyymi2016

Lehden numero212

Artikkelin sivunumerot199-217

KustantajaDe Gruyter Mouton; International Association for Semiotic Studies

JulkaisumaaSaksa

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1515/sem-2016-0124

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51315


YSO-asiasanatoppiminen

Vapaat asiasanatBildung; existential pedagogy; meaningful experience; Greimas; Kant


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:50