A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tracking student teachers’ technology-enhanced collaborative problem solving : Combining objective assessment data with subjective verbal reporting (2016)


Pöysä-Tarhonen, J., Care, E., Awwal, N., Häkkinen, P., & Ahonen, A. (2016). Tracking student teachers’ technology-enhanced collaborative problem solving : Combining objective assessment data with subjective verbal reporting. In C.-K. Looi, J. Polman, U. Cress, & P. Reimann (Eds.), Transforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2 (pp. 839-842). International Society of the Learning Sciences. Proceedings : International Conference of the Learning Sciences. https://www.isls.org/icls/2016/docs/ICLS2016_Volume_2.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPöysä-Tarhonen, Johanna; Care, Esther; Awwal, Nafisa; Häkkinen, Päivi; Ahonen, Arto

EmojulkaisuTransforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2

Emojulkaisun toimittajatLooi, Chee-Kit; Polman, Joseph; Cress, Ulrike; Reimann, Peter

ISBN978-0-9903550-8-3

Lehti tai sarjaProceedings : International Conference of the Learning Sciences

ISSN1814-9316

eISSN1819-0138

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot839-842

KustantajaInternational Society of the Learning Sciences

JulkaisumaaSingapore

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://www.isls.org/icls/2016/docs/ICLS2016_Volume_2.pdf

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55601

LisätietojaICLS 2016 : the 12th International Conference of the Learning Sciences, June 20-24, 2016, Singapore, National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore


Vapaat asiasanatstudent teachers; collaboration; technology-enhanced practices


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-03-10 klo 14:33