A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tracking student teachers’ technology-enhanced collaborative problem solving : Combining objective assessment data with subjective verbal reporting (2016)
Pöysä-Tarhonen, J., Care, E., Awwal, N., Häkkinen, P., & Ahonen, A. (2016). Tracking student teachers’ technology-enhanced collaborative problem solving : Combining objective assessment data with subjective verbal reporting. In C.-K. Looi, J. Polman, U. Cress, & P. Reimann (Eds.), Transforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2 (pp. 839-842). International Society of the Learning Sciences. Proceedings : International Conference of the Learning Sciences. https://www.isls.org/icls/2016/docs/ICLS2016_Volume_2.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pöysä-Tarhonen, Johanna; Care, Esther; Awwal, Nafisa; Häkkinen, Päivi; Ahonen, Arto
Emojulkaisu: Transforming Learning, Empowering Learners : The 12th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2016. Volume 2
Emojulkaisun toimittajat: Looi, Chee-Kit; Polman, Joseph; Cress, Ulrike; Reimann, Peter
ISBN: 978-0-9903550-8-3
Lehti tai sarja: Proceedings : International Conference of the Learning Sciences
ISSN: 1814-9316
eISSN: 1819-0138
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 839-842
Kustantaja: International Society of the Learning Sciences
Julkaisumaa: Singapore
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://www.isls.org/icls/2016/docs/ICLS2016_Volume_2.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55601
Lisätietoja: ICLS 2016 : the 12th International Conference of the Learning Sciences, June 20-24, 2016, Singapore, National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore
Vapaat asiasanat: student teachers; collaboration; technology-enhanced practices
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettajaksi 21-vuosisadan oppivassa yhteiskunnassa: opettajankoulutuksen ajattelu- ja työtavat
- Häkkinen, Päivi
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1