A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise? (2016)
Leontjev, D. (2016). L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise?. Studies in Second Language Learning and Teaching, 6(2), 225-248. https://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leontjev, Dmitri
Lehti tai sarja: Studies in Second Language Learning and Teaching
ISSN: 2083-5205
eISSN: 2084-1965
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 6
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 225-248
Kustantaja: Department of English Studies Faculty of Pedagogy and Fine Arts Adam Mickiewicz University
Julkaisumaa: Puola
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51052
Vapaat asiasanat: derivational morphology; affix difficulty; L2 English teaching
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1