A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise? (2016)


Leontjev, D. (2016). L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise?. Studies in Second Language Learning and Teaching, 6(2), 225-248. https://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeontjev, Dmitri

Lehti tai sarjaStudies in Second Language Learning and Teaching

ISSN2083-5205

eISSN2084-1965

Julkaisuvuosi2016

Volyymi6

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot225-248

KustantajaDepartment of English Studies Faculty of Pedagogy and Fine Arts Adam Mickiewicz University

JulkaisumaaPuola

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51052


Vapaat asiasanatderivational morphology; affix difficulty; L2 English teaching


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:34