A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise? (2016)


Leontjev, D. (2016). L2 English derivational knowledge : Which affixes are learners more likely to recognise?. Studies in Second Language Learning and Teaching, 6(2), 225-248. https://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leontjev, Dmitri

Lehti tai sarja: Studies in Second Language Learning and Teaching

ISSN: 2083-5205

eISSN: 2084-1965

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 6

Lehden numero: 2

Artikkelin sivunumerot: 225-248

Kustantaja: Department of English Studies Faculty of Pedagogy and Fine Arts Adam Mickiewicz University

Julkaisumaa: Puola

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.14746/ssllt.2016.6.2.3

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51052


Vapaat asiasanat: derivational morphology; affix difficulty; L2 English teaching


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 08:28