A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Analysis of Viral Advertisement Re-Posting Activity in Social Media (2016)


Semenov, A., Nikolaev, A., Veremyev, A., Boginski, V., & Pasiliao, E. L. (2016). Analysis of Viral Advertisement Re-Posting Activity in Social Media. In H. T. Nguyen, & V. Snasel (Eds.), Computational Social Networks : 5th International Conference, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016, Proceedings (pp. 123-134). Springer International Publishing. Lecture Notes in Computer Science, 9795. https://doi.org/10.1007/978-3-319-42345-6_11


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSemenov, Alexander; Nikolaev, Alexander; Veremyev, Alexander; Boginski, Vladimir; Pasiliao, Eduardo L

EmojulkaisuComputational Social Networks : 5th International Conference, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016, Proceedings

Emojulkaisun toimittajatNguyen, Hien T.; Snasel, Vaclav

Konferenssi:

  • International Conference on Computational Social Networks

ISBN978-3-319-42344-9

Lehti tai sarjaLecture Notes in Computer Science

ISSN0302-9743

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero9795

Artikkelin sivunumerot123-134

Kirjan kokonaissivumäärä356

KustantajaSpringer International Publishing

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-42345-6_11

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja5th International Conference on Computational Social Networks, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016.


YSO-asiasanatsosiaalinen media

Vapaat asiasanatreposts; information cascades; viral advertisements; influence maximization


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 19:40