A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Analysis of Viral Advertisement Re-Posting Activity in Social Media (2016)
Semenov, A., Nikolaev, A., Veremyev, A., Boginski, V., & Pasiliao, E. L. (2016). Analysis of Viral Advertisement Re-Posting Activity in Social Media. In H. T. Nguyen, & V. Snasel (Eds.), Computational Social Networks : 5th International Conference, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016, Proceedings (pp. 123-134). Springer International Publishing. Lecture Notes in Computer Science, 9795. https://doi.org/10.1007/978-3-319-42345-6_11
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Semenov, Alexander; Nikolaev, Alexander; Veremyev, Alexander; Boginski, Vladimir; Pasiliao, Eduardo L
Emojulkaisu: Computational Social Networks : 5th International Conference, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016, Proceedings
Emojulkaisun toimittajat: Nguyen, Hien T.; Snasel, Vaclav
Konferenssi:
- International Conference on Computational Social Networks
ISBN: 978-3-319-42344-9
Lehti tai sarja: Lecture Notes in Computer Science
ISSN: 0302-9743
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 9795
Artikkelin sivunumerot: 123-134
Kirjan kokonaissivumäärä: 356
Kustantaja: Springer International Publishing
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-42345-6_11
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 5th International Conference on Computational Social Networks, CSoNet 2016, Ho Chi Minh City, Vietnam, August 2-4, 2016.
YSO-asiasanat: sosiaalinen media
Vapaat asiasanat: reposts; information cascades; viral advertisements; influence maximization
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 0