A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Assessing complexity in learning outcomes : a comparison between the SOLO taxonomy and the model of hierarchical complexity (2016)
Stålne, K., Kjellström, S., & Utriainen, J. (2016). Assessing complexity in learning outcomes : a comparison between the SOLO taxonomy and the model of hierarchical complexity. Assessment and Evaluation in Higher Education, 41(7), 1033-1048. https://doi.org/10.1080/02602938.2015.1047319
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Stålne, Kristian; Kjellström, Sofia; Utriainen, Jukka
Lehti tai sarja: Assessment and Evaluation in Higher Education
ISSN: 0260-2938
eISSN: 1469-297X
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 41
Lehden numero: 7
Artikkelin sivunumerot: 1033-1048
Kustantaja: Routledge; School of Education
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/02602938.2015.1047319
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kompleksisuus
Vapaat asiasanat: SOLO taxonomy; model of hierarchical complexity; learning outcome; neo-Piagetian
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1