A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Assessing complexity in learning outcomes : a comparison between the SOLO taxonomy and the model of hierarchical complexity (2016)


Stålne, K., Kjellström, S., & Utriainen, J. (2016). Assessing complexity in learning outcomes : a comparison between the SOLO taxonomy and the model of hierarchical complexity. Assessment and Evaluation in Higher Education, 41(7), 1033-1048. https://doi.org/10.1080/02602938.2015.1047319


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatStålne, Kristian; Kjellström, Sofia; Utriainen, Jukka

Lehti tai sarjaAssessment and Evaluation in Higher Education

ISSN0260-2938

eISSN1469-297X

Julkaisuvuosi2016

Volyymi41

Lehden numero7

Artikkelin sivunumerot1033-1048

KustantajaRoutledge; School of Education

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/02602938.2015.1047319

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkompleksisuus

Vapaat asiasanatSOLO taxonomy; model of hierarchical complexity; learning outcome; neo-Piagetian


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 15:55