A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Brand love and positive word of mouth : the moderating effects of experience and price (2016)
Karjaluoto, H., Munnukka, J., & Kiuru, K. (2016). Brand love and positive word of mouth : the moderating effects of experience and price. Journal of Product and Brand Management, 25(6). https://doi.org/10.1108/JPBM-03-2015-0834
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Karjaluoto, Heikki; Munnukka, Juha; Kiuru, Katrine
Lehti tai sarja: Journal of Product and Brand Management
ISSN: 1061-0421
eISSN: 2054-1643
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 25
Lehden numero: 6
Kustantaja: Emerald Group Publishing Limited
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/JPBM-03-2015-0834
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51461
YSO-asiasanat: luottamus
Vapaat asiasanat: experience; brand love; price; word of mouth; hedonic product; self-expressiveness
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1