A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Brand love and positive word of mouth : the moderating effects of experience and price (2016)


Karjaluoto, H., Munnukka, J., & Kiuru, K. (2016). Brand love and positive word of mouth : the moderating effects of experience and price. Journal of Product and Brand Management, 25(6). https://doi.org/10.1108/JPBM-03-2015-0834


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKarjaluoto, Heikki; Munnukka, Juha; Kiuru, Katrine

Lehti tai sarjaJournal of Product and Brand Management

ISSN1061-0421

eISSN2054-1643

Julkaisuvuosi2016

Volyymi25

Lehden numero6

KustantajaEmerald Group Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/JPBM-03-2015-0834

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51461


YSO-asiasanatluottamus

Vapaat asiasanatexperience; brand love; price; word of mouth; hedonic product; self-expressiveness


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:26