A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Turning Right/Turning Left? : A Neoclassical Socioeconomic Query of the Arts Signaled by Museum and Branding in Finland (2016)


Wang, S. (2016). Turning Right/Turning Left? : A Neoclassical Socioeconomic Query of the Arts Signaled by Museum and Branding in Finland. Journal of Arts Management, Law, and Society, 46(4), 164-176. https://doi.org/10.1080/10632921.2016.1209142


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatWang, Shuchen

Lehti tai sarjaJournal of Arts Management, Law, and Society

ISSN1063-2921

eISSN1930-7799

Julkaisuvuosi2016

Volyymi46

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot164-176

KustantajaRoutledge; Helen Dwight Reid Educational Foundation

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/10632921.2016.1209142

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79352


YSO-asiasanattaidekasvatustaidehistoriabrändäyskulttuuri-identiteettikulttuuripolitiikkamuseologiauusliberalismi

Vapaat asiasanatart market; arts management; cultural economy


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:29