A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Turning Right/Turning Left? : A Neoclassical Socioeconomic Query of the Arts Signaled by Museum and Branding in Finland (2016)
Wang, S. (2016). Turning Right/Turning Left? : A Neoclassical Socioeconomic Query of the Arts Signaled by Museum and Branding in Finland. Journal of Arts Management, Law, and Society, 46(4), 164-176. https://doi.org/10.1080/10632921.2016.1209142
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Wang, Shuchen
Lehti tai sarja: Journal of Arts Management, Law, and Society
ISSN: 1063-2921
eISSN: 1930-7799
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 46
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 164-176
Kustantaja: Routledge; Helen Dwight Reid Educational Foundation
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/10632921.2016.1209142
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79352
YSO-asiasanat: taidekasvatus; taidehistoria; brändäys; kulttuuri-identiteetti; kulttuuripolitiikka; museologia; uusliberalismi
Vapaat asiasanat: art market; arts management; cultural economy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1