A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring and Reshaping Learners’ Beliefs About the Usefulness of Corrective Feedback : A Sociocultural Perspective (2016)


Leontjev, D. (2016). Exploring and Reshaping Learners’ Beliefs About the Usefulness of Corrective Feedback : A Sociocultural Perspective. ITL : International Journal of Applied Linguistics, 167(1), 46-77. https://doi.org/10.1075/itl.167.1.03leo


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeontjev, Dmitri

Lehti tai sarjaITL : International Journal of Applied Linguistics

ISSN1783-1490

eISSN1783-1490

Julkaisuvuosi2016

Volyymi167

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot46-77

KustantajaJohn Benjamins Publishing

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1075/itl.167.1.03leo

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51613


YSO-asiasanatsosiaalinen vuorovaikutuspalaute

Vapaat asiasanatlearners’ beliefs; dynamic assessment; sociocultural theory


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:50