A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring and Reshaping Learners’ Beliefs About the Usefulness of Corrective Feedback : A Sociocultural Perspective (2016)
Leontjev, D. (2016). Exploring and Reshaping Learners’ Beliefs About the Usefulness of Corrective Feedback : A Sociocultural Perspective. ITL : International Journal of Applied Linguistics, 167(1), 46-77. https://doi.org/10.1075/itl.167.1.03leo
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leontjev, Dmitri
Lehti tai sarja: ITL : International Journal of Applied Linguistics
ISSN: 1783-1490
eISSN: 1783-1490
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 167
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 46-77
Kustantaja: John Benjamins Publishing
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1075/itl.167.1.03leo
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51613
YSO-asiasanat: sosiaalinen vuorovaikutus; palaute
Vapaat asiasanat: learners’ beliefs; dynamic assessment; sociocultural theory
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2016
JUFO-taso: 1