A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
(Un)willing to engage? : First look at the engagement types of millennials (2016)
Rissanen, H., & Luoma-aho, V. (2016). (Un)willing to engage? : First look at the engagement types of millennials. Corporate Communications, 21(4), 500-515. https://doi.org/10.1108/CCIJ-06-2015-0038
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Rissanen, Hilkka; Luoma-aho, Vilma
Lehti tai sarja: Corporate Communications
ISSN: 1356-3289
eISSN: 1758-6046
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 21
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 500-515
Kustantaja: Emerald Group Publishing Limited
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/CCIJ-06-2015-0038
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: narratiivinen tutkimus
Vapaat asiasanat: millennials; consumer engagement; organizations; negative engagement
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 1