A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
(Un)willing to engage? : First look at the engagement types of millennials (2016)


Rissanen, H., & Luoma-aho, V. (2016). (Un)willing to engage? : First look at the engagement types of millennials. Corporate Communications, 21(4), 500-515. https://doi.org/10.1108/CCIJ-06-2015-0038


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRissanen, Hilkka; Luoma-aho, Vilma

Lehti tai sarjaCorporate Communications

ISSN1356-3289

eISSN1758-6046

Julkaisuvuosi2016

Volyymi21

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot500-515

KustantajaEmerald Group Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/CCIJ-06-2015-0038

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatnarratiivinen tutkimus

Vapaat asiasanatmillennials; consumer engagement; organizations; negative engagement


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 16:05