A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Student teachers' experiences of participating in mixed peer mentoring groups of in-service and pre-service teachers in Finland (2017)


Korhonen, H., Heikkinen, H. L., Kiviniemi, U., & Tynjälä, P. (2017). Student teachers' experiences of participating in mixed peer mentoring groups of in-service and pre-service teachers in Finland. Teaching and Teacher Education, 61, 153-163. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.10.011


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKorhonen, Hanna; Heikkinen, Hannu L.T.; Kiviniemi, Ulla; Tynjälä, Päivi

Lehti tai sarjaTeaching and Teacher Education

ISSN0742-051X

eISSN1879-2480

Julkaisuvuosi2017

Volyymi61

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot153-163

KustantajaPergamon

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.tate.2016.10.011

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51798


YSO-asiasanatfenomenografia

Vapaat asiasanatbeginning teachers; induction; teacher development; continuum; peer group mentoring


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:56