A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Student teachers' experiences of participating in mixed peer mentoring groups of in-service and pre-service teachers in Finland (2017)
Korhonen, H., Heikkinen, H. L., Kiviniemi, U., & Tynjälä, P. (2017). Student teachers' experiences of participating in mixed peer mentoring groups of in-service and pre-service teachers in Finland. Teaching and Teacher Education, 61, 153-163. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.10.011
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Korhonen, Hanna; Heikkinen, Hannu L.T.; Kiviniemi, Ulla; Tynjälä, Päivi
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 61
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 153-163
Kustantaja: Pergamon
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.10.011
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51798
YSO-asiasanat: fenomenografia
Vapaat asiasanat: beginning teachers; induction; teacher development; continuum; peer group mentoring
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2