A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Customer perceived value, satisfaction, and loyalty : the role of willingness to share information (2017)
Leppäniemi, M., Karjaluoto, H., & Saarijärvi, H. (2017). Customer perceived value, satisfaction, and loyalty : the role of willingness to share information. International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 27(2), 164-188. https://doi.org/10.1080/09593969.2016.1251482
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leppäniemi, Matti; Karjaluoto, Heikki; Saarijärvi, Hannu
Lehti tai sarja: International Review of Retail, Distribution and Consumer Research
ISSN: 0959-3969
eISSN: 1466-4402
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 27
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 164-188
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/09593969.2016.1251482
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53320
YSO-asiasanat: asiakaskokemus; arvottaminen; asiakastyytyväisyys; asiakasuskollisuus
Vapaat asiasanat: willingness to share information; perceived value; satisfaction; share of wallet
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1