A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Customer perceived value, satisfaction, and loyalty : the role of willingness to share information (2017)


Leppäniemi, M., Karjaluoto, H., & Saarijärvi, H. (2017). Customer perceived value, satisfaction, and loyalty : the role of willingness to share information. International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 27(2), 164-188. https://doi.org/10.1080/09593969.2016.1251482


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeppäniemi, Matti; Karjaluoto, Heikki; Saarijärvi, Hannu

Lehti tai sarjaInternational Review of Retail, Distribution and Consumer Research

ISSN0959-3969

eISSN1466-4402

Julkaisuvuosi2017

Volyymi27

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot164-188

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/09593969.2016.1251482

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53320


YSO-asiasanatasiakaskokemusarvottaminenasiakastyytyväisyysasiakasuskollisuus

Vapaat asiasanatwillingness to share information; perceived value; satisfaction; share of wallet


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:09