A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Hybrid Learning Situation as a Challenge for Design (2016)
Lievonen, M., Vesisenaho, M., & Lundström, A. (2016). Hybrid Learning Situation as a Challenge for Design. In J. Viteli, & A. Östman (Eds.), Tuovi 14: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2016 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit (pp. 49-57). Tampereen yliopisto. Trim research reports, 22. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0307-5
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lievonen, Mirja; Vesisenaho, Mikko; Lundström, Anette
Emojulkaisu: Tuovi 14: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2016 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit
Emojulkaisun toimittajat: Viteli, Jarmo; Östman, Anneli
ISBN: 978-952-03-0307-5
Lehti tai sarja: Trim research reports
ISSN: 1799-2141
eISSN: 1799-2141
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 22
Artikkelin sivunumerot: 49-57
Kirjan kokonaissivumäärä: 73
Kustantaja: Tampereen yliopisto
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0307-5
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52708
Vapaat asiasanat: hybridioppiminen; oppimisympäristöt
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 0