A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Hybrid Learning Situation as a Challenge for Design (2016)


Lievonen, M., Vesisenaho, M., & Lundström, A. (2016). Hybrid Learning Situation as a Challenge for Design. In J. Viteli, & A. Östman (Eds.), Tuovi 14: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2016 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit (pp. 49-57). Tampereen yliopisto. Trim research reports, 22. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0307-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLievonen, Mirja; Vesisenaho, Mikko; Lundström, Anette

EmojulkaisuTuovi 14: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2016 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit

Emojulkaisun toimittajatViteli, Jarmo; Östman, Anneli

ISBN978-952-03-0307-5

Lehti tai sarjaTrim research reports

ISSN1799-2141

eISSN1799-2141

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero22

Artikkelin sivunumerot49-57

Kirjan kokonaissivumäärä73

KustantajaTampereen yliopisto

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0307-5

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52708


Vapaat asiasanathybridioppiminen; oppimisympäristöt


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 12:12