A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Language in globalized interactive business : adaptation versus standardization (2017)
Ahlfors, U.-R., & Fang, M. (2017). Language in globalized interactive business : adaptation versus standardization. International Journal of Electronic Business, 13(2/3), 143-162. https://doi.org/10.1504/IJEB.2017.10003861
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ahlfors, Ulla-Riitta; Fang, Meiqi
Lehti tai sarja: International Journal of Electronic Business
ISSN: 1470-6067
eISSN: 1741-5063
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 13
Lehden numero: 2/3
Artikkelin sivunumerot: 143-162
Kustantaja: Inderscience Publishers
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1504/IJEB.2017.10003861
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53552
YSO-asiasanat: kieli; interaktiivisuus; kansainvälinen markkinointi
Vapaat asiasanat: globalization; interactive business; e-business; online marketing; electronic marketing; standardization; adaptation; strategy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1