A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Language in globalized interactive business : adaptation versus standardization (2017)


Ahlfors, U.-R., & Fang, M. (2017). Language in globalized interactive business : adaptation versus standardization. International Journal of Electronic Business, 13(2/3), 143-162. https://doi.org/10.1504/IJEB.2017.10003861


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAhlfors, Ulla-Riitta; Fang, Meiqi

Lehti tai sarjaInternational Journal of Electronic Business

ISSN1470-6067

eISSN1741-5063

Julkaisuvuosi2017

Volyymi13

Lehden numero2/3

Artikkelin sivunumerot143-162

KustantajaInderscience Publishers

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1504/IJEB.2017.10003861

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53552


YSO-asiasanatkieliinteraktiivisuuskansainvälinen markkinointi

Vapaat asiasanatglobalization; interactive business; e-business; online marketing; electronic marketing; standardization; adaptation; strategy


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-15-02 klo 08:53