A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Guidance Provided by Teacher and Simulation for Inquiry-Based Learning : A Case Study (2017)


Lehtinen, A., & Viiri, J. (2017). Guidance Provided by Teacher and Simulation for Inquiry-Based Learning : A Case Study. Journal of Science Education and Technology, 26(2), 193-206. https://doi.org/10.1007/s10956-016-9672-y


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLehtinen, Antti; Viiri, Jouni

Lehti tai sarjaJournal of Science Education and Technology

ISSN1059-0145

eISSN1573-1839

Julkaisuvuosi2017

Volyymi26

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot193-206

KustantajaSpringer Netherlands

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10956-016-9672-y

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53272


YSO-asiasanatkoulutusteknologiaopastus

Vapaat asiasanatsimulations; inquiry-based learning; scaffolding


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:29