A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Guidance Provided by Teacher and Simulation for Inquiry-Based Learning : A Case Study (2017)
Lehtinen, A., & Viiri, J. (2017). Guidance Provided by Teacher and Simulation for Inquiry-Based Learning : A Case Study. Journal of Science Education and Technology, 26(2), 193-206. https://doi.org/10.1007/s10956-016-9672-y
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtinen, Antti; Viiri, Jouni
Lehti tai sarja: Journal of Science Education and Technology
ISSN: 1059-0145
eISSN: 1573-1839
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 26
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 193-206
Kustantaja: Springer Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10956-016-9672-y
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53272
YSO-asiasanat: koulutusteknologia; opastus
Vapaat asiasanat: simulations; inquiry-based learning; scaffolding
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Perusteleminen matematiikan ja fysiikan oppitunneilla - dynaamisten ohjelmistojen vaikutus
- Viiri, Jouni
- Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1