A3 Book section, Chapters in research books
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena (2016)
Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Luukkanen-Hirvikoski, Teija
Parent publication: Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen
Parent publication editors: Karkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana
ISBN: 978-951-39-6772-7
Journal or series: Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja
ISSN: 1457-6899
Publication year: 2016
Number in series: 120
Pages range: 111-135
Number of pages in the book: 383
Publisher: Jyväskylän yliopisto
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64599
Additional information: Experiences as culture, culture as experiences - cultural studies perspectives on 'experience economy'.
Keywords: enterprises; art collections; fine arts; corporate image; publicity; brands; image (profile); economy
Free keywords: elämystalous
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2016
JUFO rating: 1