A3 Book section, Chapters in research books
Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena (2016)


Luukkanen-Hirvikoski, T. (2016). Muuttuvia mielikuvia : taidekokoelma yrityskuvan ja brändin rakennusaineena. In S. Karkulehto, T. Lähdesmäki, & J. Venäläinen (Eds.), Elämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen (pp. 111-135). Jyväskylän yliopisto. Nykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja, 120. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsLuukkanen-Hirvikoski, Teija

Parent publicationElämykset kulttuurina ja kulttuuri elämyksinä : kulttuurintutkimuksen näkökulmia elämystalouteen

Parent publication editorsKarkulehto, Sanna; Lähdesmäki, Tuuli; Venäläinen, Juhana

ISBN978-951-39-6772-7

Journal or seriesNykykulttuurin tutkimuskeskuksen julkaisuja

ISSN1457-6899

Publication year2016

Number in series120

Pages range111-135

Number of pages in the book383

PublisherJyväskylän yliopisto

Place of PublicationJyväskylä

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7116-8

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64599

Additional informationExperiences as culture, culture as experiences - cultural studies perspectives on 'experience economy'.


Keywordsenterprisesart collectionsfine artscorporate imagepublicitybrandsimage (profile)economy

Free keywordselämystalous


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2016

JUFO rating1


Last updated on 2023-15-02 at 09:06