A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Aitoa dialogia asiantuntijatyöhön : kielen tuotteistamisen uudet mekanismit vuorovaikutuskoulutusta markkinoivissa kurssikuvauksissa (2016)


Nissi, R., & Honkanen, S. (2016). Aitoa dialogia asiantuntijatyöhön : kielen tuotteistamisen uudet mekanismit vuorovaikutuskoulutusta markkinoivissa kurssikuvauksissa. In A. Solin, J. Vaattovaara, N. Hynninen, U. Tiililä, & T. Nordlund (Eds.), Kielenkäyttäjä muuttuvissa instituutioissa (pp. 184-199). Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys. AFinLAn vuosikirja, 2016. https://journal.fi/afinlavk/article/view/59726


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNissi, Riikka; Honkanen, Suvi

EmojulkaisuKielenkäyttäjä muuttuvissa instituutioissa

Emojulkaisun toimittajatSolin, Anna; Vaattovaara, Johanna; Hynninen, Niina; Tiililä, Ulla; Nordlund, Taru

eISBN978-951-9388-63-2

Lehti tai sarjaAFinLAn vuosikirja

eISSN2343-2608

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero2016

Artikkelin sivunumerot184-199

Kirjan kokonaissivumäärä233

KustantajaSuomen soveltavan kielitieteen yhdistys

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://journal.fi/afinlavk/article/view/59726

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52575

LisätietojaSuomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen (AFinLA) julkaisuja ; 74, ISSN 0781-0318
Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen AFinLAn vuotuinen syyssymposium, Helsinki 13.-14.11.2015


Tiivistelmä

This article examines the way in which interaction is commodified on websites advertising professional training. It demonstrates how interaction is conceptualized in the training course advertisements and constructed as a sellable entity that will profit the potential client organization. The results show that the course advertisements associate interaction with the challenges caused by the multitude of perspectives and behavioral patterns present in any organization. In this way, interaction is conceptualized as a problem to be solved in order for the organization to reach its full potential. As a solution, the course advertisements further promise to enhance the participants' ability to join in a 'genuine dialogue' with their interlocutors, as well as the organizations' ability to utilize the shareability made possible by such encounters. The article discusses the interdiscursive nature of these commodification practices and reflects how they are intertwined with the problematics of joint knowledge construction in knowledge and specialist work.


YSO-asiasanatasiantuntijaorganisaatiottietotyöhenkilöstökoulutuskoulutustarjontaviestintävuorovaikutustuotteistusmarkkinointi

Vapaat asiasanattuotteistaminen; kurssikuvaukset; asiantuntijatyö


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-29-05 klo 07:53