A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring translanguaging in CLIL (2019)


Nikula, T., & Moore, P. (2019). Exploring translanguaging in CLIL. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 22(2), 237-249. https://doi.org/10.1080/13670050.2016.1254151


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNikula, Tarja; Moore, Pat

Lehti tai sarjaInternational Journal of Bilingual Education and Bilingualism

ISSN1367-0050

eISSN1747-7522

Julkaisuvuosi2019

Volyymi22

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot237-249

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13670050.2016.1254151

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62744


YSO-asiasanatvieraskielinen opetuskaksikielisyysmonikielisyysluokkatyöskentelykeskustelu

Vapaat asiasanatCLIL; translanguaging; classroom discourse; bilingual repetoires; orientations


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:13