A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring translanguaging in CLIL (2019)
Nikula, T., & Moore, P. (2019). Exploring translanguaging in CLIL. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 22(2), 237-249. https://doi.org/10.1080/13670050.2016.1254151
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nikula, Tarja; Moore, Pat
Lehti tai sarja: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
ISSN: 1367-0050
eISSN: 1747-7522
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 22
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 237-249
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13670050.2016.1254151
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62744
YSO-asiasanat: vieraskielinen opetus; kaksikielisyys; monikielisyys; luokkatyöskentely; keskustelu
Vapaat asiasanat: CLIL; translanguaging; classroom discourse; bilingual repetoires; orientations
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2