G4 Monografiaväitöskirja
Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities (2016)
Matonya, M. (2016). Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 568. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Matonya, Magreth
ISBN: 978-951-39-6843-4
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 568
Kirjan kokonaissivumäärä: 261
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1
Lisätietoja: Myös Verkkoaineisto (PDF): ISBN 978-951-39-6844-1
YSO-asiasanat: korkea-asteen koulutus; koulutusmahdollisuudet; vammaiset; naiset; sukupuoli; osallistuminen; vammaisuus; saavutettavuus
Vapaat asiasanat: Tansania
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
Alustava JUFO-taso: Not rated