G4 Monografiaväitöskirja
Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities (2016)


Matonya, M. (2016). Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 568. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMatonya, Magreth

ISBN978-951-39-6843-4

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2016

Sarjan numero568

Kirjan kokonaissivumäärä261

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1

LisätietojaMyös Verkkoaineisto (PDF): ISBN 978-951-39-6844-1


YSO-asiasanatkorkea-asteen koulutuskoulutusmahdollisuudetvammaisetnaisetsukupuoliosallistuminenvammaisuussaavutettavuus

Vapaat asiasanatTansania


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 21:00