A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils (2018)


Ruohotie-Lyhty, M., Korppi, A., Moate, J., & Nyman, T. (2018). Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils. Scandinavian Journal of Educational Research, 62(2), 272-286. https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258659


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRuohotie-Lyhty, Maria; Korppi, Aino; Moate, Josephine; Nyman, Tarja

Lehti tai sarjaScandinavian Journal of Educational Research

ISSN0031-3831

eISSN1470-1170

Julkaisuvuosi2018

Volyymi62

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot272-286

KustantajaRoutledge, Taylor & Francis Group

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258659

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57163


YSO-asiasanatopettajankoulutusopettaja-oppilassuhdetunteetopettajatammatillinen kehitys

Vapaat asiasanatteacher education; teaching experience; teacher-pupil-relation; teacher development


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:57