A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils (2018)
Ruohotie-Lyhty, M., Korppi, A., Moate, J., & Nyman, T. (2018). Seeking Understanding of Foreign Language Teachers’ Shifting Emotions in Relation to Pupils. Scandinavian Journal of Educational Research, 62(2), 272-286. https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258659
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ruohotie-Lyhty, Maria; Korppi, Aino; Moate, Josephine; Nyman, Tarja
Lehti tai sarja: Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN: 0031-3831
eISSN: 1470-1170
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 62
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 272-286
Kustantaja: Routledge, Taylor & Francis Group
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00313831.2016.1258659
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57163
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; opettaja-oppilassuhde; tunteet; opettajat; ammatillinen kehitys
Vapaat asiasanat: teacher education; teaching experience; teacher-pupil-relation; teacher development
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2