A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teacher educators' collective professional agency and identity : Transforming marginality to strength (2017)
Hökkä, P., Vähäsantanen, K., & Mahlakaarto, S. (2017). Teacher educators' collective professional agency and identity : Transforming marginality to strength. Teaching and Teacher Education, 63, 36-46. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.12.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hökkä, Päivi; Vähäsantanen, Katja; Mahlakaarto, Salme
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 63
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 36-46
Kustantaja: Pergamon Press
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.12.001
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: collective agency; collective identity; teacher education; arts and crafts education
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Tunteet toimijuutta edistävässä työssä oppimisessa (REAL)
- Eteläpelto, Anneli
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2