A4 Article in conference proceedings
Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans? (2016)


Ratinen, I., Kähkönen, A.-L., Lindell, A., & Vocht, M. d. (2016). Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans?. In H. Silfverberg, & P. Hästö (Eds.), Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015 (pp. 122-132). Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y..


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Ratinen, Ilkka; Kähkönen, Anna-Leena; Lindell, Anssi; Vocht, Miikka de

Parent publication: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015

Parent publication editors: Silfverberg, Harry; Hästö, Peter

ISBN: 978-952-93-8233-0

Publication year: 2016

Pages range: 122-132

Number of pages in the book: 195

Publisher: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.

Publication country: Finland

Publication language: English

Persistent website address: http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/MALU2015_Final.pdf

Open Access: Publication published in an open access channel

Additional information: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015. Turku, 29.-30.10.2015.


Keywords: science education

Free keywords: Responsible Research and Innovation; inquiry-based teaching


Contributing organizations

Other organizations:


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2016

JUFO rating: 0


Last updated on 2020-17-10 at 21:26