A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans? (2016)
Ratinen, I., Kähkönen, A.-L., Lindell, A., & Vocht, M. D. (2016). Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans?. In H. Silfverberg, & P. Hästö (Eds.), Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015 (pp. 122-132). Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.. http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/MALU2015_Final.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ratinen, Ilkka; Kähkönen, Anna-Leena; Lindell, Anssi; Vocht, Miikka de
Emojulkaisu: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015
Emojulkaisun toimittajat: Silfverberg, Harry; Hästö, Peter
ISBN: 978-952-93-8233-0
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 122-132
Kirjan kokonaissivumäärä: 195
Kustantaja: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/MALU2015_Final.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Lisätietoja: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015. Turku, 29.-30.10.2015.
YSO-asiasanat: tiedekasvatus
Vapaat asiasanat: Responsible Research and Innovation; inquiry-based teaching
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
JUFO-taso: 0