A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans? (2016)


Ratinen, I., Kähkönen, A.-L., Lindell, A., & Vocht, M. D. (2016). Does RRI focused science teaching help students incorporate RRI into their inquiry-based lesson plans?. In H. Silfverberg, & P. Hästö (Eds.), Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015 (pp. 122-132). Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.. http://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/MALU2015_Final.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRatinen, Ilkka; Kähkönen, Anna-Leena; Lindell, Anssi; Vocht, Miikka de

EmojulkaisuMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015 : Annual Symposium of the Finnish Mathematics and Science Education Research Association 2015

Emojulkaisun toimittajatSilfverberg, Harry; Hästö, Peter

ISBN978-952-93-8233-0

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot122-132

Kirjan kokonaissivumäärä195

KustantajaMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura r.y.

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.protsv.fi/mlseura/julkaisut/MALU2015_Final.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

LisätietojaMatematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseuran tutkimuspäivät 2015. Turku, 29.-30.10.2015.


YSO-asiasanattiedekasvatus

Vapaat asiasanatResponsible Research and Innovation; inquiry-based teaching


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2016

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 21:00