A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Influence of Social Media on Corporate Heritage Tourism Brand (2017)
Ukpabi, D., & Karjaluoto, H. (2017). Influence of Social Media on Corporate Heritage Tourism Brand. In R. Schegg, & B. Stangl (Eds.), Information and Communication Technologies in Tourism 2017 : Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, January 24-26, 2017 (pp. 697-709). Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-51168-9_50
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki
Emojulkaisu: Information and Communication Technologies in Tourism 2017 : Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, January 24-26, 2017
Emojulkaisun toimittajat: Schegg, Roland; Stangl, Brigitte
ISBN: 978-3-319-51167-2
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 697-709
Kirjan kokonaissivumäärä: 792
Kustantaja: Springer International Publishing
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-51168-9_50
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59723
YSO-asiasanat: sosiaalinen media
Vapaat asiasanat: corporate brand; heritage tourism
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2