A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Influence of Social Media on Corporate Heritage Tourism Brand (2017)


Ukpabi, D., & Karjaluoto, H. (2017). Influence of Social Media on Corporate Heritage Tourism Brand. In R. Schegg, & B. Stangl (Eds.), Information and Communication Technologies in Tourism 2017 : Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, January 24-26, 2017 (pp. 697-709). Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-51168-9_50


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUkpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki

EmojulkaisuInformation and Communication Technologies in Tourism 2017 : Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, January 24-26, 2017

Emojulkaisun toimittajatSchegg, Roland; Stangl, Brigitte

ISBN978-3-319-51167-2

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot697-709

Kirjan kokonaissivumäärä792

KustantajaSpringer International Publishing

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-51168-9_50

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59723


YSO-asiasanatsosiaalinen media

Vapaat asiasanatcorporate brand; heritage tourism


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:31