A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises (2016)


Tirronen, V., & Tirronen, M. (2016). A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises. In Proceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research (pp. 180-181). ACM. https://doi.org/10.1145/2999541.2999568


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTirronen, Ville; Tirronen, Maria

EmojulkaisuProceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research

ISBN978-1-4503-4770-9

Julkaisuvuosi2016

Artikkelin sivunumerot180-181

KustantajaACM

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1145/2999541.2999568

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja16th Koli Calling Conference on Computing Education Research. November 24-27, 2016, Koli, Finland.


Vapaat asiasanatautomatic assessment; learning analytics; functional programming


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiEi raportoida

JUFO-taso1

Alustava JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 16:21