A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises (2016)
Tirronen, V., & Tirronen, M. (2016). A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises. In Proceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research (pp. 180-181). ACM. https://doi.org/10.1145/2999541.2999568
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tirronen, Ville; Tirronen, Maria
Emojulkaisu: Proceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research
ISBN: 978-1-4503-4770-9
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 180-181
Kustantaja: ACM
Kustannuspaikka: New York
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1145/2999541.2999568
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research. November 24-27, 2016, Koli, Finland.
Vapaat asiasanat: automatic assessment; learning analytics; functional programming
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Ei raportoida
JUFO-taso: 1
Alustava JUFO-taso: 1