A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises (2016)


Tirronen, V., & Tirronen, M. (2016). A framework for evaluating student interaction with automatically assessed exercises. In Proceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research (pp. 180-181). New York: ACM. doi:10.1145/2999541.2999568


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tirronen, Ville; Tirronen, Maria

Emojulkaisu: Proceedings of the 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research

ISBN: 978-1-4503-4770-9

Julkaisuvuosi: 2016

Artikkelin sivunumerot: 180-181

Kustantaja: ACM

Kustannuspaikka: New York

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1145/2999541.2999568

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: 16th Koli Calling Conference on Computing Education Research. November 24-27, 2016, Koli, Finland.


Vapaat asiasanat: automatic assessment; learning analytics; functional programming


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Ei raportoida

Alustava JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 21:26