A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Supporting and constraining factors in the development of university teaching experienced by teachers (2017)
Jääskelä, P., Häkkinen, P., & Rasku-Puttonen, H. (2017). Supporting and constraining factors in the development of university teaching experienced by teachers. Teaching in Higher Education, 22(6), 655-671. https://doi.org/10.1080/13562517.2016.1273206
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Jääskelä, Päivikki; Häkkinen, Päivi; Rasku-Puttonen, Helena
Lehti tai sarja: Teaching in Higher Education
ISSN: 1356-2517
eISSN: 1470-1294
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 22
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 655-671
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13562517.2016.1273206
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53124
YSO-asiasanat: korkeakouluopetus; kehittäminen
Vapaat asiasanat: teaching development; higher education; university teaching; structures of the development; academic work
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2