A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Supporting and constraining factors in the development of university teaching experienced by teachers (2017)


Jääskelä, P., Häkkinen, P., & Rasku-Puttonen, H. (2017). Supporting and constraining factors in the development of university teaching experienced by teachers. Teaching in Higher Education, 22(6), 655-671. https://doi.org/10.1080/13562517.2016.1273206


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJääskelä, Päivikki; Häkkinen, Päivi; Rasku-Puttonen, Helena

Lehti tai sarjaTeaching in Higher Education

ISSN1356-2517

eISSN1470-1294

Julkaisuvuosi2017

Volyymi22

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot655-671

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13562517.2016.1273206

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53124


YSO-asiasanatkorkeakouluopetuskehittäminen

Vapaat asiasanatteaching development; higher education; university teaching; structures of the development; academic work


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:14