A1 Journal article (refereed)
Uppfattningen av lärandestrategier hos elever som för det mesta talar finska hemma, men går i svenskspråkig skola (2016)


Harju-Luukkainen, H., Sulkunen, S., & Stolt, S. (2016). Uppfattningen av lärandestrategier hos elever som för det mesta talar finska hemma, men går i svenskspråkig skola. Kognition og Pædagogik, 26(99), 78-89.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Harju-Luukkainen, Heidi; Sulkunen, Sari; Stolt, Sofia

Journal or series: Kognition og Pædagogik

ISSN: 0906-6225

Publication year: 2016

Volume: 26

Issue number: 99

Pages range: 78-89

Publisher: Dansk Psykologisk Forlag

Publication country: Denmark

Publication language: Swedish

Publication open access: Not open

Publication channel open access:


Keywords: Finnish language; Swedish language; schools (educational institutions)


Contributing organizations

Other organizations:


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2016

JUFO rating: 0


Last updated on 2021-09-06 at 11:24