A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Working the fields of big data : Using big-data-augmented online ethnography to study candidate-candidate interaction at election time (2017)


Laaksonen, S.-M., Nelimarkka, M., Tuokko, M., Marttila, M., Kekkonen, A., & Villi, M. (2017). Working the fields of big data : Using big-data-augmented online ethnography to study candidate-candidate interaction at election time. Journal of Information Technology and Politics, 14(2), 110-131. https://doi.org/10.1080/19331681.2016.1266981


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLaaksonen, Salla-Maaria; Nelimarkka, Matti; Tuokko, Mari; Marttila, Mari; Kekkonen, Arto; Villi, Mikko

Lehti tai sarjaJournal of Information Technology and Politics

ISSN1933-1681

eISSN1933-169X

Julkaisuvuosi2017

Volyymi14

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot110-131

KustantajaTaylor & Francis

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/19331681.2016.1266981

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54780


YSO-asiasanatbig dataetnografiavuorovaikutussosiaalinen media

Vapaat asiasanatcomputational social sciences; data science: elections; negative campaigning; political discussion


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:37