D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Co-designing science learning spaces with upper secondary school students (2016)


Aalto, I., Koski, K., Lundström, A., & Mäkelä, T. (2016). Co-designing science learning spaces with upper secondary school students. In O.-P. Salo, & M. Kontoniemi (Eds.), Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school (pp. 89-104). Jyväskylä, Finland: Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aalto, Inka; Koski, Kirsti; Lundström, Anette; Mäkelä, Tiina

Emojulkaisu: Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school

Emojulkaisun toimittajat: Salo, Olli-Pekka; Kontoniemi, Marita

ISBN: 978-951-39-6696-6

Lehti tai sarja: Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja

ISSN: 1457-7119

Julkaisuvuosi: 2016

Sarjan numero: 14

Artikkelin sivunumerot: 89-104

Kirjan kokonaissivumäärä: 342

Kustantaja: Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä

Kustannuspaikka: Jyväskylä

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: Kirjoittajat: Pekka Ruuskanen ja 32 muuta.


YSO-asiasanat: lukio; yhteissuunnittelu; opetussuunnitelmat


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2016

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 21:46