D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Mother tongue and literature in years 1 and 2 at primary school : an example of collaborative narrative writing (2016)
Roos, S., Hannula, M., Törmä, E., & Lerkkanen, M.-K. (2016). Mother tongue and literature in years 1 and 2 at primary school : an example of collaborative narrative writing. In O.-P. Salo, & M. Kontoniemi (Eds.), Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school (pp. 227-240). Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä. Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja, 14.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Roos, Susanne; Hannula, Marja; Törmä, Elina; Lerkkanen, Marja-Kristiina
Emojulkaisu: Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school
Emojulkaisun toimittajat: Salo, Olli-Pekka; Kontoniemi, Marita
ISBN: 978-951-39-6696-6
Lehti tai sarja: Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja
ISSN: 1457-7119
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 14
Artikkelin sivunumerot: 227-240
Kirjan kokonaissivumäärä: 342
Kustantaja: Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Kirjoittajat: Pekka Ruuskanen ja 32 muuta.
YSO-asiasanat: alkuopetus; opetus; opetussuunnitelmat; yhteistoiminnallinen oppiminen; äidinkieli; kirjoittaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
Alustava JUFO-taso: Not rated